If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Схемата е от Чешки форум,постната от колегата TIP в тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=60 на Фиат форума.По начинът,по който е направена е объркваща за незапознат с цялата имформация човек,а и на паралелния резистор ми се струват множко 15К ома.
Ами колега ако ти се занимава направи я както смяташ, че ще е по разбираема тъкмо ще могат колегите да си инсталират сами тепмомата а какво съпротивление трябва според теб да е какво ще се промени
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
И аз имам един въпрос относно този круз контрол. По икономично ли е ако караш с него примерно с 90км/ч от, ако караш със същата скорост, но си натискаш педала ?
Това ми е винаги било много интересно.
Иначе аз на моята алфетка имам круз контрол и съм го ползвам точно 2 пъти поради ред причини, главната е, че просто пътищата в България не са подходящи за тази екстра(може би само автомагистралите).
Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Ако сложиш круз контрола на 90 ще е по-икономично, отколкото ако сам поддържаш 90, на теория.Ако натискаш педала с абсолютно една и съща сила, независимо от скоростта, ще е по-икономично без круз контрола.
На практика без круз контрола винаги ще е по-икономично, защото средната ти скорост винаги ще е по-ниска от 90....също така като сам контролираш скоростта, можеш по-добре да предвиждаш трафика и така пестиш гориво също....
Тоест единственото предимство е удобство за дълъг път по автомагистрала или път с две платна в едната посока на движение. Човекът, от който купих колата даже не спомена, че има такава екстра . Даже се чудих, за какво по дяволите е този лост
Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Ако сложиш круз контрола на 90 ще е по-икономично, отколкото ако сам поддържаш 90, на теория.Ако натискаш педала с абсолютно една и съща сила, независимо от скоростта, ще е по-икономично без круз контрола.
На практика без круз контрола винаги ще е по-икономично, защото средната ти скорост винаги ще е по-ниска от 90....също така като сам контролираш скоростта, можеш по-добре да предвиждаш трафика и така пестиш гориво също....
Колеги гледам,че не се пише по темата ,но сега би ми било полезно ако имам такава екстра след травмата на десният крак! Така че споделете ако обичате на кои от нашите красавици е възможно да се добави екстрата?
Моята лично не е фейслифт! 1,9 jtd 115 к.с 2001
Колеги гледам,че не се пише по темата ,но сега би ми било полезно ако имам такава екстра след травмата на десният крак! Така че споделете ако обичате на кои от нашите красавици е възможно да се добави екстрата?
Моята лично не е фейслифт! 1,9 jtd 115 к.с 2001
Някой няма ли да даде подробности? Бях се замислил да взимам мазда 6 като на колегата ми но не ми се разделя с Алфата-Помогнете де!
На всички модели на които подаването на газта е с потенциометър слагането е елементарно. На тези със жилото нещата са по-сложни. Но както знаем с достатъчно пари всичко става.
Някой няма ли да даде подробности? Бях се замислил да взимам мазда 6 като на колегата ми но не ми се разделя с Алфата-Помогнете де!
Задал си общ въпрос и получаваш общ отговор.
Формулирай, какво по-точно те интересува (схема на свързване, какви части са необходими или някой, който да го свърже) и вероятно ще получиш и по-точни отговори.
Може ли някой да ми каже къде / кой би могъл да ми инсталира екстрата. Става дума за Алфа 156 1.9 jtd 115 к.с., 2002 г. - вътрешен фейслифт. Става дума за София. Питам тук, защото преди да го направя звъннах на няколко от препоръчваните сервизи и от никой не получих положителен отговор (според мен или са твърде заети или смятат, че не си струва да се занимават). Доколкото видях, като махнах корите, нямам кабели на волана. Снабдих се с лостче за контрол и изрязана пластмаса.
Може би това не е най-точното място за въпроса ми, но реших да го задам тук, защото е по темата.
Има колеги във форума, които са го направили, с чужда помощ или не, но така и не искат да споделят! Както и да го направиш все няма да работи. Имаше в един чешки форум май, схема с една връзка допълнително, която я няма във всички други уж работещи схеми.
Comment